STYLING

Styling

Tafelstyling van A tot Z

Dromen jullie ook van dat perfecte pinterest plaatje? Wij ook! 
Samen met Ilse van 'Set Tables' bieden wij jou dé perfecte tafelstyling aan. 

Zo hoeven jullie alleen nog maar aan te schuiven en te genieten van lekker eten, goede wijn en mooi gezelschap. 

Ben je benieuwd wat we allemaal in ons assortiment hebben zitten? Download hier de brochure voor al onze extra's!
Yes dit wil ik!

Sand & Stone


(Max 100 personen)


Elegant en stoer, gaat het samen? Jazeker! Sand & Stone is rustig, maar uitdagend en daardoor veelzijdig in te zetten. Deze set zorgt met gemak voor een fantastisch gestylede avond.

Bekijk Sand & Stone

Wild Violet
(Max 100 personen)


Dit is dé tafelstyling voor mensen met een wild hart, een vurig verlangen naar originaliteit en een explosie van kleuren ultiem gezellig vinden.
Wild Violet.. for those wild at heart.

Bekijk Wild Violet

Terra Rosa
(Max 80 personen)


Terracotta, paars, roze, koper: een droom van een kleurenpallet! Met Terra Rosa schuif je met een glimlach aan tafel.... Dit kleurrijke, handgemaakte servies is een feestje om van te eten.

Bekijk Terra Rosa

Hoe werkt het?


 De stylings zijn te huur vanaf 15 personen.  Alle sets bestaan uit een vaste basis voor een vaste prijs. 

Wij brengen de spullen op de dag van het event naar de locatie en dekken en stylen de tafel. Jij zorgt dat de tafel wordt afgeruimd en dat alles ontdaan van etensresten in de bakken wordt gezet. 

Na jouw event komen wij alle spullen ophalen en maken het weer schoon. 

Wat kost het?

€24,50 p.p. 
Exclusief reiskosten á €0,19 per km vanaf Andelst. 

Hiervoor krijg je voor iedereen onderstaande set geleverd.

Extra's


 Bloemen
Al onze stylings zijn zo ontworpen dat ze afgemaakt kunnen worden met een leuk bloemetje van de markt. Makkelijk, toch? Wil je iets bijzonders? Dan regelen we dat! Omdat de prijs van de bloemen afhankelijk is van jouw wensen, maken we een offerte nadat we contact met elkaar hebben gehad.

Tafels en stoelen
Geen tafels en stoelen? Geen probleem! Via onze partner Bobo Verhuur kunnen wij zorgen voor tafels en houten klapstoelen. 

Naam- en menukaartjes
Ga je voor een tafelindeling? Dan is het wel zo handig om naamkaartjes bij de borden te leggen. Laat je gasten daarnaast ook nog eens watertanden door het menu op tafel te leggen. Voor elke styling hebben we een bijpassende naam- en menukaartjes ontwikkeld.  

Bekijk naam- en menukaartjes

Yes ik wil een te gekke tafelstyling!


Leuk dat je een van onze tafelstylings wil boeken! Vul hieronder het contactformulier in en wij nemen je aanvraag zo snel mogelijk in behandeling.


Let op: je aanvraag is pas definitief als je van ons een bevestiging hebt gehad.

FAQ's


  • Hoe zit het met borg?

    Wij rekenen € 500,- borg. De factuur met de borg krijg je 2 weken voor je event gemaild en dien je binnen 7 dagen te voldoen. Je krijgt de borg uiterlijk 5 werkdagen na de verhuurperiode terug, mits alles conform afspraken, onbeschadigd en volledig is teruggebracht. Indien er bezorgkosten zijn berekend, worden die van de borg ingehouden. 

  • Er is iets kapot gegaan, wat nu?

    We begrijpen heel goed dat tijdens leuke feestjes een ongelukje in een klein hoekje zit. Zijn er spullen beschadigd geraakt, kapot gegaan of zoekgeraakt tijdens de huurperiode? Dan houden we de reparatiekosten of vervangingswaarde daarvan in op de borg. 

  • Ik heb iets kapot geleverd gekregen, wat nu?

    Wij checken altijd of onze spullen netjes zijn voor jij ze geleverd krijgt, maar het kan natuurlijk zijn dat we iets over het hoofd zien. We vragen van jou de spullen binnen drie uur na ontvangst te controleren. Is er iets kapot? Maak er een foto van en mail of app die naar ons. Mocht het nodig zijn, dan komen we de kapotte spullen kosteloos vervangen.

  • Wanneer moet ik de menu's en/of namen doorgeven?

    Het definitieve menu en/of de namen geef je uiterlijk drie weken voor je event aan ons door via info@dreamdaysweddingplanner.nl

Share by: